2010. október 30., szombat

Egy kis knédli: "kis mértékben gyógyszer, nagy mértékben orvosság"

Tegnap reggel hála az előző esti Chucke Cheese-s akciónak kellemes gyomorrontásra ébredtem. Ez csúcs, még Indiában sem kapott el a dögvész ilyen hamar :)! A nap felét ágyban töltöttem mert lázas is lettem. Bármennyire igyekeztem, hogy reggel boszorkánynak öltözve megjelenjek egy  póknak öltözött apró talpú társaságában a halloween partyn, nem jutottam el végül az ovis buliba. Nem baj, majd hétvégén bepótolom, remélhetőleg nem óvodások társaságában, a buli hiányomat :D! Délután Heather elvitt  Waterlooba, ahol Lukas és Wocas már javában gyúrta egy holland és egy kanadai társaságában a cseh knédliket. Mire a konyhába értem már várt is a jéghideg mézes kanadai sör is. Igazából úgy érzem ez a kombináció, a sör, knédli, párolt káposzta, sülthús kombináció cseh módra rendbetette a meggyötört gyomromat. Egy kanadai pár  és egy indiai (delhi-i) Agi nevű srác csatlakozott még a társasághoz. Nagyon jó volt megint ennyi különböző nemzetiségű ember között lenni. Néha nem árt az embernek, ha fogja magát és lelép a már megszokott környezetéből. Igaz, mindent meg lehet unni egy idő után. A lényeg az, hogy képesek legyünk változtatni és érdekessé tenni a saját életünket. Néha nem könnyű a változtatás, alázatot, önfeláldozást is követel. De megéri. Valamit végül mindig nyer az ember!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése