2011. január 1., szombat

Szilveszter

Mivel épp, hogy csak kivakartuk magunkat a koszból, így nem nagyon voltunk ráhangolódva a szilveszterezésre. felőlem el is maradhatott volna. " Az idei szilveszter érdeklődés hiányában elmarad, pótlás Húsvétkor."
Azért Sean és Jen rábeszélt, hogy tartsunk velük. nekünk még csak este hat volt, mikor otthon már mindenki nagyban szorongatta a pezsgős poharakat. Még soha nem ünnepeltem más időzónában az újév eljövetelét. Tök jó, nekem a 2010 6 órával hosszabb volt. Sőt, ha a szülinapomig nem mennék haza, 6 órával később lennék csak 27 éves. Tök megéri :P!
Két hét után először nőt faragtam magamból megint, majd Seanékkal Elmirába indultunk a buli helyszínére. A decemberi martinis bulin ismerkedtünk meg a barátaikkal, már mind 30 és afölöttiek picivel. De nagyon jó fejek, érdeklődőek. Tulajdonképpen azt hittem, majd ránk sem bagóznak, de ehhez képest, mi 3-an voltunk az est fénypontjai. Elmeséltük nekik a sztorijainkat, nem tértek magukhoz. Azt hiszem, az tette be náluk a kiskaput, mikor meséltünk az everglades-i rendőrös sztoriról. Ja, ezt nem is mondtam. Gyorshajtás. Egyszer csak a nagy semmi közepén egy rendőrautó indul meg mögöttünk. Szóltunk a Lukasnak, hogy talán álljon meg, mert lehet, hogy minket üldöznek. Gondoltam, hogy nem az őzek rohantak túl gyorsan. Lehúzódtunk, ők pedig mögénk. Aztán vártunk, nem történt semmi. Fogalmunk sem volt, mit kell ilyenkor csinálni...aztán a Lukas kinyitotta az ajtót...hehe, nem kellett volna, a rendőr majdnem frászt kapott. Viszont ezután már nem kellett neki elmesélni, hogy külföldiek vagyunk. Szerencsére humoránál volt, és csak egy figyelmeztetést adott, igazából csak tízzel mentünk gyorsabban.
NA persze, mikor a kanadaiaknak ezt elmeséltük, a hasukat fogták a röhögéstől, illetve nem is akarták elhinni. Azt sem, hogy jutott a Lukas be az országba. A többi kalandunkról nem is beszélve. Hősök lettünk egyértelműen. Azért eljött az éjszakának az a szakasza, mikor előtört belőlem a régóta elnyomott táncolási vágyam. Itt még nem adódott erre alkalom. Ezen a többiek is felbátorodtak, és végül fergeteges és nagyon vicces bulit csináltunk. Sean, aki mindig komoly, halk szavú, most olyan koreográfiával állt elő, hogy azóta azon röhögünk. Más ilyen mozgás koordinációval már tolószékben ül, ahogy az Öregmedve mondaná!:)

Ez az év is eltelt szépen, gyorsan. Jó volt. Minden nehézségével, újdonságával együtt. Sok embert megismertem, olyat is, aki csak ebben az évben látta meg a napvilágot, sőt, olyanokkal is találkoztam, akiket már évek óta nem láttam. Sűrű volt, sok színű, izgalmas, vicces és kétségekkel teli. Várom a folytatást!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése