2007. július 17., kedd

Indulás Indiába

Megerkeztunk itteni idő szerint kedd hajnalban egykor. A tervezettnél egy oraval kesobb szallt fel a repcsi Kijevbol!
Brutal meleg fogadott Delhiben 34 fok, 100szazalak paratartalom!!!Mikor a repülőgép lépcsőjén másztam le, éreztem hogy valami nagyon gyanús..."még mindig jár a motor, és az fúj ilyen meleg levegőt?"...aztán csak nem akart elmúlni a hajszárító effektus...rájöttem, ez az ottani aktuális klíma!! Kb. három és fél perc múlva már szakadni kezdett rólunk a víz.
Kb. hajnali 3-kor indultunk el az értunk kuldott taxissal a szallasra. Ekkor mar az első nagy sokk elért minket. Kb. hajnali 5-re ertunk a helyunkre! Súlyos a kornyek, pedig Újdelhi, (es ez a jobb!!). Miután kiszálltam az autóból egy embert pillantottam meg a földön...ott aludt, aztán egy tehenet mellette, és ahogy körbe néztem, majdnem elájultam. Az emberek az utcan aludtak!Félelmetes volt! Amúgy meg mindenhol mocsok, büdös, kutyak, tehenek, patkanyok, sár, kaka, pisi az utcan.
A szallas tűrhető volt, bar légkondi az nincs, ventillator van csak, ami majdnem leszakadt, es levitte a szele a fejunket!
Kedden Delhit , illetve a Main Bazar teruletet jartuk be. Óriasi a forgalom, mindenki nyomul a riksakkal. Motor, tuk-tuk, dudalas ezerrel, folyton sasolni kell, hogy el ne üssenek, bár szerintem itt nem ebben szoktak meghalni az emberek:)!!!
Folyamatosan ránk akaszkodik valaki, azzal, hogy majd elvezet minket valami érdekes helyre. Kicsit eroszakosak az emberek ilyen szempontbol, nem gyozzuk koptatni oket néha, de azert vannak rendesek is!!Amúgy meg érthető a viselkedésük, hiszen ebből élnek.
Vettunk pár ruhát már, hogy asszimilálódjunk. Szét izzadjuk a fejunket, csurom vizek vagyunk folyton, terdig jarunk a szutyokban.
Az emberek kint pisilnek az utcan, és ott fürdenek. Már aki!!!!Napi 8 liter vizet iszunk, enni nagyon nem tudunk, bár már probaltunk rendesen különféle speciális indiai izeket. Minden nagyon csipos, tudjátok, én szeretem, de ettol tuzet lehet okadni! Hasmenes lekopogom eddig nuku. Most még mindenki jól van :D!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése