2010. november 26., péntek

Gumimaci=>Attention! Hazardous!

Azt hiszem hadjáratot fogok indítani mindenki ellen, aki valaha is "gumimacit'" mert hallgatni. Nem a mesére gondolok!Aki kitalálta, azt élete végéig kínozni kéne...most eszembe sem jut mivel...mi lehet ennél rosszabb a fülnek. Csak talán a "paprita", meg a "csovocsovi dzsászper", vagy mi. Gibson egy hete ezt nyomatja, ráadásul magyarul, meg csehül, lengyelül...úúú, de gyönyörűek azok a finom mássalhangzótorlódások benne. Már gondolkodtam, hogy jól elrontom az iPadet, mert azon van ez a szörnyűség. Vagy simán csak letörlöm, "véletlenül" , hehe. Én próbáltam rávenni, hogy inkább hallgassunk Aerosmith-t vagy Guns'n Rosest...de nem akart. Nem tudja, mi a jó :).  A másik, hogy Gibsonnak mindig kaja után jut eszébe, hogy táncoljunk a gumimacira, ami abból áll, hogy fogom a két kezét és pörgetem. Evés után ideális. Már az anyját is rávette erre, szegény épp most kezd szenvedni...hallom a másik szobából. Próbálja rávenni Gibsont, hogy hagyják abba...höhö, még nem tudja mi vár rá. Tegnap 3 órán keresztül kellett hallgatni. Igazából azon voltam, hogy annyira elfárasztom, hogy vagy tánc közben elalszik, vagy egy életre megutálja. Nos ez nem jött be, én viszont elfáradtam és egy életre megutáltam. Csak, hogy Ti se maradjatok ki a jóból, összeszedtem néhány nyelven  az  "Én vagyok a gumimaci "-t.
Jag är en gummibjörn-svéd
I am a gummy bear- angol 
Aš Meškiukas Guminukas-litván
Jsem pouze z gumimed'a-cseh
Je m'appelle Funny bear-francia
yo soy tu gominola-spanyol
Já jstem gumi mís-lengyel
Ich bin dein gummibär-német
Я мишка «ГуммиБер»-orosz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése