2010. november 11., csütörtök

Kanadai mentalitás

Hétfő este ellátogattam a helyi sport komplexumba, ahol rögtön be is regisztráltam magam 8 hetes spinning edzésre. Kicsit csalódtam. A terem az otthoni viszonyokhoz képest meglepően lepukkant volt. Egy darab tükör nem volt, pici, levegőtlen lyuk az egész, tulajdonképpen egy kiürített raktár. Nem sok jónak néztem elébe. Megjött az edző, 45 körüli nő. Mint egy katonatiszt...pont úgy adta az utasításokat. Mivel a terem annyira visszhangos, és a zene is 80 decibellel szólt, így hazudnék, ha azt mondanám, hogy bármit is értettem abból, amit a "kiképzőnk" üvöltött. Szerencsére láttam, hogy merre tekeri a gombot :), ezt Kedves spinninges társaim jobban el tudják képzelni :D! Végig ülő feladatok voltak szinte, nagyon egyhangú! A végén azonban meglepetés ért. A nő utánam jött és megkérdezte, tetszett-e. Én őszintén megmondtam, hogy "érdekesnek" találtam. Mondtam, hogy ahonnan én jövök, ott ezt máshogy művelik :D! Erre nagyon kíváncsi lett, és be kellett mutatnom neki a feladatokat. Hihetetlen, de nagyon örült és ötször megköszönte a tanácsokat. Sőt, mondta, hogy ha bármire szükségem van, vagy segíthet, csak szóljak, ő 21 éve Cambridge-ban él....Hát ez Kanada...ezek a kanadaiak. Olyan sok kedvességgel, apró gesztussal találkoztam az eddigi két hét alatt, hogy néha nem is hiszek a fülemnek. Az utcán alig látni embereket ezen a környéken. Ha valakivel mégis találkozom, az rám mosolyog és köszön. Nagyon udvariasak. Gus, az apuka, mondott is egy érdekes dolgot ezzel kapcsolatosan, mikor arról beszéltem éppen, hogy mi milyen barátságosnak, nyitottnak, kedvesnek tartjuk őket. Erre ő azt mondta:"Mi??" Mi nem vagyunk ám olyan jók, mi is el tudunk küldeni bárkit a francba, csak tudjuk, hogy kell ezt udvariasan tenni! Erre neveljük a gyerekeinket is." Egyébként ő marha jó fej, szociológiát tanít, minden este van valami jó sztorija a hallgatókkal kapcsolatosan:)! Múltkor Heather, a 4 órás interjú jellegű szülői értekezletről holt fáradtan hazaesve, csak ennyit tudott mondani: "Most legalább már értem némely gyerek miért olyan, amilyen :)!"
Szinte otthon érzem magam őket hallgatva :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése