2010. november 12., péntek

Házasságközvetítés kanadai módra

Ezt a hetet viszonylag könnyen túléltem:), ebben Gibson sokat segített. Egész jól elvagyunk, rájöttem, hogy ha valamit el akarok érni nála, akkor nem szabad megkérdeznem őt, hogy akarja-e az adott tevékenységet. Egyszerűen irányítanom kell, és úgy, hogy ne vegye észre, terelnem a feladat felé. Ma délután majdnem agybajt kaptam viszont. Megtalálta az iPad-jén a "gumimacit", de nem a mesét,hanem azt az idióta zöld medvét, aki énekel. Nem elég, hogy angolul 25-ször végighallgattatta velem, utána spanyolul, csehül és lengyelül is lenyomta még 50-szer. Szerintem terrorcselekménynek simán elmegy ez az alkotás. Aztán jól elraktam az iPadet, jó messzire.
Heatheréknek van egy kolleganője, Nicole, akinek a Molley-Dux nevű, kisméretű kutyája rendszeresen nálunk tanyázik. Én mondjuk örülök, mert aranyos kis jószág, csak 4 hónapos és három féle kutyából rakták össze. Szóval Nicole egyedülálló, kocsi, lakás, kutya van, de még soha nem volt barátja. Pedig esküszöm nem néz ki rosszul a csaj, és még viszonylag normális is. Heatherék össze akarják ismertetni egy tűzoltó kapitánnyal, aki szintén az ismerősük, ezért ma családilag kivonultunk a tűzoltóságra,mintha az egész csak a kis Gibbonkának lenne megszervezve, hogy láthassa a tűzoltó autókat. 2 órán keresztül tátogtunk a tűzoltóságon. Majnem sikerült megfűznöm őket, hogy lecsúszhassak a rúdon, amin a tűzoltók közlekednek. Mindig is ki akartam próbálni. De végül nem engedték. Érdekes volt azért. De asszem ez a Nicole nem fog itt férjhez menni :D.

2 megjegyzés:

  1. :-))) Már a bejegyzés elejétől kuncogtam, de amikor a tűzoltó rudas attrakciót említetted, eszembe jutott Bridget Jones naplója...... :-)

    Pusssz

    VálaszTörlés
  2. Tényleg...:), ez eszembe sem jutott:)

    VálaszTörlés