2010. november 26., péntek

Higéniai manager

Itt Kanadában, meg úgy hallottam, az USÁ-ban is az a szokás, hogy az ember alvóhelyét úgy körberakják párnákkal, hogy aludni már nem is marad hely. Ma szétszedtem az ágyam, kiporszívóztam minden részét, mert volt egy gyanúm, hogy allergiás lettem a macskaszőrre. Az ágykereten egy óriási kétszemélyes 20 cm-es matrac van, amin egy gumilepedő(!),( azt hitték nem vagyok még szobatiszta?), azon egy másik gumírozott lepedő, amin egy normál lepedő, és végül a paplan, ami akkora hogy elveszek alatta. Ja, és nincs huzat hozzá. Első nap mindent átkutattam huzatot keresve, először azt sem tudtam eldönteni, hogy ez ágytakaró, vagy paplan. Aztán rájöttem. Nem tudom miért egyszerűbb nekik egy ilyet hetente mosni? Bár, valamivel ki kell tömni az emberméretű mosógépet.
Reggelente be kell a gyerek ágyát vetnem, ami a szülei szobájában van és franciaágy méretű. Múltkor 9 párnát számoltam meg rajta és 3 paplant. Ezenkívül egy egész állatkert, Micimackó és társai, egy kisbusz, és 6 kg könyv található meg benne. Nem csoda, hogy a gyereket reggelente fél óráig keresem, mire megtalálom a sok kacat alatt. Az a szoba elég apokaliptikus, itt-ott elszórt bugyi, pelenka...stb.
Gibson szülei nem mondhatók igazán tisztaságmániásnak. A hétvégére sikerült egy gízai piramist alkotniuk edényekből a mosogatóba. Heather reggel szabadkozott is, és bőszen mondogatta, hogy "nyugi, nem kell ám mind elmosogatni, hagyjam csak, ha nem végzek vele". Azért sikerült eltakarítanom, de egy edényt, amire új teflonbevonatot sikerült égetniük, otthagytam. Ha három nap múlva nem mosom el, még ma is ott lenne, hát még a piramis! Amúgy akkor is jót röhögtem, mikor Heather reggel 3 percig gondolkodott, hogy férkőzhetne közelebb a mosatlan edényektől a szendvics sütőhöz. Láttam az arcán a kétségbeesést. Végül úgy döntött jó lesz a szendvics hidegen is :D! Majdnem ajánlottam neki ötleteket, hogy pl. rakhatnák a kaját eleve a mikró tányérjára. Onnan sokkal érdekesebb felkanalazni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése