2010. december 14., kedd

Jegesmedve kergető hideg van

Mára végre jelentősebb mennyiségű hó esett és e hőmérő higanyszála is erőteljesen a -13 foknál járt. Erre még jött az egész nap tartó viharos szél, ami végül -23 fokos hőérzetet eredményezett. Azért így is 3 órán keresztül kint voltam ma, futtattuk a kutyát. Nagyon élvezi a havat, de azért időnként odaül a bejárati ajtó elé, jelezve, hogy most már elég volt a hidegből. Ma este ellátogattam egy value village nevű "mindenféle"-lelő helyre, a jövőheti útra kellett pár cucc. Odafelé hál istennek elszállítottak, de vissza megint egyedül jöttem. Szerintem sikerült Cambridge legszelesebb útját megtalálnom. A jégen állva elfújt a szél. Azt hittem letörik az orrom, de ez még semmi, a combjaimat egyáltalán nem éreztem. Hál istennek 20 perc gyaloglás után találtam egy ismerős buszmegállót, ahova röpke 25 perc várakozás után meg is érkezett a busz. Még így is jobban jártam, mivel menet közben nagyon erősen vág a szél, és a fedett váróban picit visszatért az érzékelés a combomba. Ez után viszont úgy éreztem, lehet, hogy rossz döntés volt mégiscsak...az autópályára kanyarodva a busz erőteljesen balra kezdett csúszni, szegény sofőr nő szerintem 20 évet öregedett. Hát még én!
Az utakon jégpáncél van és arra esett friss hó, szóval egész Cambridge egy kori pálya!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése